mom50 benim bebeğimde de aynısı oldu. Rota aşısından sonra baya huzursuz oldu. İshal gibi oldu. Kaka yapana kadar sürekli ağlıyor, huzursuz oluyordu. Kaka yaptıktan sonra biraz rahatlıyordu. 3-4 haftayı bulur demişti doktorumuz. Rota aşısından sonra kakasında nokta nokta kan gördük bir iki kez. Doktorumuz direk süt içme, sütlü tatlı tüketmeyin dedi ama özel olarak diyet yapmamıza gerek yokmuş. Alerjimiz şiddetli değilmiş. Hatta pişik oldu, geçmedi. Sonra süt içmedim. Çikolata, kakaolu şeyleri bıraktım. Yavaş yavaş rahatladı. Şimdi 2. Dozu yaptırsam mı diye düşünüyorum açıkçası.