Kızlar bebegim 4 aylik grip oldu eşim, baya koruduk maskeler taktık ama bebeğime gecti. Geniz akintisi, burun akintisi, balgamli öksürük mevcut. Burun temizliyor vs yapiyorum hava veriyorum. Her gelen emzirsen hemen iyilesirdi diyip gidiyor. Zaten zorli uykusuz geceler geciriyorum. Ulan emmiyor iste emmiyor. Sutum yokkk. Mama ile besliyorum neyini anlamiyorlar ne yapayim yaa deliricem. Bitkisel oksuruk surubu, antibiyotigi ve burun spreyi verdi doktor. Gelen ayri vuruyor giden ayri vuruyor. Anneligimi sorgulatip cocuguma sifa olamamami sorgulatiyorlar resmen. Bu aylarda hasta olup emzirme harici atlatabilen var mi gunlerdir uykusuzuz tıkalı diye