Kızlar bebeğim öncede huysuzdu ama bu kadar değil bu ara aşırı huysuz oldu bugün misafirim vardı durmadı hiç bişey yetiştiremedim yemek yerken de durmadı hiç bişey yiyemedim herşeye ağlıyor herşeye vişne suyu koydum. Masaya istedi ağladı biberona koydum eltimin kızıda istedi onada verdik onun elindekini almak için ortalığı yıktı herşeye ağlıyor çok bunaldım artık gerçekten tükendim diş falan da çıkarmıyor bu arada neden böyle bilgisi olan varmı 15 aylık Bebiş anneleri yazabilir mi böyle mi bebekler