Kızlar bebeğim sürekli onunla aynı ortamda olmamı istiyor. Aynı odada başka işlerle uğraşsam sorun yok o da yanımda oyun oynuyor tek başına. Fakat mutfakta tezgahın önünde iş yaparsam işler değişiyor sürekli bacağımdan itip tezgahın önünden uzaklaştırmaya çalışır. Kucağıma alırsam tezgahın üstünde işime bakabiliyorum sadece. Bazen odada ikimiz varken kafasına esiyor başka odalara gidiyor kendisi. Ama ben çıkarsam arkamda bitiveriyor. Bir oyun terapisti habersiz odadan çıkmaman gerektiğini söyledi. Onu da yapmaya başladım ama ne fayda. Çok nadirdir odadan çıktığımda arkamdan gelmemesi. Ne yapmam lazım. Güvenli bağlanmayı mı beceremedim anlamadım ki. Çok da dikkat ediyorum bu güvenli bağlanma meselesine. Bir psikolog da 2 yaşına kadar ikiz gibi gezeceksiniz ki 2 yaşından sonra duygusal doyuma ulaşsın diyordu. Sizce doğrusu ne, ne yapmam lazımm ?