mirooooo Kızlar 1 yaş olmasına 1 hafta kaldı 3-4 gündür gece yarım saatte bir saat başı uyanıyor başına gelen varmı ne kadar sürüyor ya🫠
eeccemm mirooooo Bende aynısını söylüyorum kaç gündür 😀 İnşallah yaa onlar da nasıl dayanıyorlar bilmiyorum bütün gece ayaktayız
mirooooo traum86 aslında emerek uyutmuyordum yani 3-4 saatte bir uyutuyodum uyanınca pışpışlıyodum şuandada sık sık uyandığı için pışpışladığımda oluyor arada emzirdiğimde