Merhaba güzel anneler, lohusalık dönemi, gaz sancıları, ataklar derken bizim ilk 6 ayı tamamlamamıza birkaç gün kaldı. İlk 6 ayda beni en çok yoran ilk üç ay boyunca devam eden gaz problemi, ve atak dönemlerinde uykusuz kalmak olmuştu. Henüz diş çıkarmadık, 7 aylık bebekleri olanlar, 7. ayda ne gibi değişiklikler oluyor, neler öğreniyor bebişler, emeklemeye başlayanlar var mı, ilk diş çıktıktan sonra süreç nasıl ilerliyor, ek gıda düzeniniz nasıl çok merak ediyorum. Bu post altında paylaşalım.