eses123 Ev 21 derece günlerdir çok ateşli askılı zıbınla yatırıyordum bugün 37lere kadar düştü yine mi askılı zıbınla yatmalı acaba üşür mü
gurbetteanne10 eses123 ince penye tarzı bişey giydirin üstüne kalın bişey ortmeyin ben atletle yatirmam üşür
SevimliHayaletCasper eses123 21 derecede siz atletle durabilirmisiniz mesela. Çocukta üşür çıkarsa soğuk kompres yapın
eses123 SevimliHayaletCasper duramam tabiki ama giydiriyorum on dk sonra ateşi çıkıyoe ve soymadan düşmüyor
eses123 fatmaa12345 evet ama 37 küsürdeyken giydirdiğim an ateşi 38.5lere çıkıyor incecikte giydirsem
suheyla92 eses123 21 derece soguk bir oda demek orada atletle yatarsa donar cocuk daha beter hasta olur. Ilac vermediniz mi calpol icirin
D_deniz eses123 nereden 37 acaba. Yani kulaktan 37 ise güzel. Demekki alından baya düşük. Zibinla yatirmayin içine çıtçıtlı üstüne bı alt-üst pamuklu pijama. Çorap giydirmeden.