Deletedmom006 Kızlar takilma 5 dk gibi bir sure suruyor. Aman aman abartan insanlar yuzunden cok gerildim catala cikarken baya gergindim ama hic oyle birsey degil. Hafif bir agri oluyor ki olsun o kadar alttan muayene ile es deger bir agri. Ben agri esigi cok dusuk biriyim hicbise olmadi😌😂rahat olun demek istedim. Bu arada takildiktan 10 gun sonraya kadar iliski ve agir kaldirma yapma dedi. Umarim ise yarar herkeste. 🥰😉
Rsenaselim Deletedmom006 içimi rahatlattın valla bir postta bi kadın beni baya korkuttu bu ay taktırıcam bende inşallah acımaz ☺️🙏
S_D Deletedmom006 bu forumun bunu okumaya ihtiyacı vardı teşekkürler 🤗 nerde takdirdiniz peki. Beni doğumda o kadar korkuttular ki çatal fobim oldu ya bi çıksam çatala gerisi gelecek de işte 😨
Deletedmom006 Esot yok saglik ocagina gittim artik yapmiyoruz kalkti dediler. Ben 57 gun once dogum yaptim. Hala kanamam bitmemisti. Gittim ki sonrasinda adet olmusum zaten. Kanamam vardi yani takarken
Deletedmom006 Rsenaselim yok yok hic korkma. Dun beni de korkuttu ama ben yinede geldim💪🏼Hicte korkulcak bise degil🥰
Gonul_celen Deletedmom006 bnde 40 kontlüm de taktıracağım kimisi anestezili taktırmış illa Regl olmalısın falan diyor bnde korkuyorum açıkcası bi de hamile kaldığımdan beri ilişki olmadı hiç 10 ay olcak nerdeyse o yüzden bile daha cok ağrıyacak gibi geliyo. Normalde altyan kontrol de korkan gerilen biri değildim ama suan cok korkuyorum
Deletedmom006 S_D hic deme canim o catal korkusu bende coktu cok. Bebegim 28 den sonra erken dogum riskine girdi. Her gelen alttan muayene etti. Her seferinde aha simdi dogurtcaklar diye korkardim😰😰😰 ama kasma hic korkulcak bise degil. Kasarsan zaten aci duyarsin
Deletedmom006 S_D ozel hastanede taktirdim. Ne yazikki saglik ocaginda yapmiyorlarmis 150 lira takim ucreti aldilar 🙄🙄 iyi gelsin de ucrete takilmadim
Deletedmom006 Gonul_celen bizde 25. Haftadan beri iliski olmuyo. Suan 57 gun oldu hala yok. Dikislerim de vardi baya hatta. Korktum bise olurmu diye. Ama cok sukur olmadi
Saime Gonul_celen 40 lı ilken gittim takmadılar rahmin normal hale gelmesi için 2buçuk ay bekle dedi şimdi 6 aylık oldum taktıracağım inşallah bu ikinci☺️
Seymahamza Deletedmom006 reglin kaçıncı gününde yaptırmak gerekiyor acaba ben de çok korkuyorum Çatala çıkmaktan ama kendimi rahatlatmam lazım
Aygunnn Kişisine göre değişiyor Bence beni de normal doğuma zorlamışlar dı çok alttan baktılar muayene ettiler o zaman acımamıştı ama spiral taktırırken acıdı Sebebini bilmiyorum belki kendimi kastığım sıktığım içindir Arkadaşımı da yapıldı aynı şekilde ama onun hiç ağrısı acısı olmadı Dediğim gibi bünyeye göre kişiye göre değişiyor