tospikannesi_ Smilebaby_ bir tesettürlü olarak Bordo şal krem çanta krem ayakkabı diyorum hatta sadece ayakkabı bile krem olabilir
ikitosbikannesi Smilebaby_ çok güzel güle güle giyin. Kremle çok hoş durur. Bende siyahını alacaktım tükenmişti
pogacayanaginannesi Smilebaby_ aynısının moru var bende de krem rengi şal ve krem ayakkabı ile giyiyorum çok güzel ve şık duruyor bence bordoya da krem çok yakışıyor göze geliyor fikrimce
kubra5461 Elbise çok güzel bende de siyahı var ama bence düğünler yani ben hep o tarz günlerde kullandım pek bana göre bayramlık değil tabi elbette fikir sizin fikriniz.
Smilebaby_ Mathilda_ efyubutik den aldım gyveilir evet fakat son tarih yarın veya salı idi sanırım bayrama yetişmesi icin
Smilebaby_ yagizinannesi0606 ben ilk defa yaptım ama sürekli alışveriş yapan yakinlarimmvar ve hepsi memnun