3 gün önce oğlum sünnet oldu ama iyileşme durumu nasıl bilmiyorum doktorumuz devlet hastanesinde olduğu için fotoğraf atamıyorum.Yakın zamanda sünnet olan varsa fotoğraf atarsa karşılaştırma yapabilirim diye düşündüm.Bizde yapışıklık oldu sanırım çok üzülüyorum