meyrmo Merhaba kızlar bayramda misafiri olacak olanlar ne tatlısı yapmayı düşünüyorsunuz baklava haricinde 🫠
meyrmo Gunesnil_23 aklımda da triliçe vardı ama bir yandanda kalburabastımı yapsam dedim çünkü triliçeyi çok yapıyorum
meyrmo Sogukbaklava benim vaktim varken yaparım diye düşündüm baklavadan bıktık ramazan boyunca baklava yedik zaten o yüzden farklı birşey olsun dedim 😊
Sogukbaklava meyrmo Ağlayan pasta yapabilirsin ( kaldıkça güzelleşiyo 😂), kıbrıs tatlısı yapabilirsin.kadayıf veya irmik tatlısı(üstüne krem şanti çok yakısıyo😂) bunlar olabilir
Kontes0011 Şerbetli bi tatlı gördüm irmikli onu düşündüm bende gelen olmaz da yapayım dursun 😀 Lezzet Bombası İrmikli Şerbetli Tatlı (Videolu) https://www.nefisyemektarifleri.com/lezzet-bombasi-irmikli-serbetli-tatli-videolu/
sareceymer meyrmo baklava yaptircam da geçen fincan da kadayıf denedim harika oluyor deneyin isterseniz