Galactago damla kullandim,faydasini da gordum digerlerini kullanmadigim icin bilgi veremeyecegim.Calismaya basladigim icin donemsel sutumun azaldigi oldu,ozellikle adet donemlerinde cok azaldigi oldu mecburen mama takviyesinde bulunduk.Hem is stresi hem sutum yetmeyecek stresi ile azaldi dedikce azaliyor maalesef.En onemlisi kafaya takmamak olumlu dusunmek.Simdi hem gun icinde calisirken sagdigim sutleri veriyorum yetmedigi takdirde mama ile devam ediyoruz.Bu surecte sunu cok iyi anladim sut yapsin diye herseyi yemek asla fayda etmiyor aksine kilo olarak geri geliyor ve moral bozuklugu yasaniyor,o nedenle saglikli sut arttirici gidalar tuketmek bence daha mantikli.
Bu surecte bol bol rezene cayi,kimyon otu cayi,havuc ile dereotunu birlikte tukettim.Kuru borulce ve helva da etkili oldu.Alkolsuz malt icecegi de tavsiye ederim fakat inanilmaz istah aciyor benden soylemesi😊 vee tabiiki bol bol su icmek lazim,sutumuzle kalalim😊