Öncelikle herkese merhaba
2 ay 6 gündür bebeğim yoğun bakımda 36 haftalık doğdu gelişimi iyiydi doğduğu gün solunum sıkıntısından küveze alındı 20 gün entübe oldu sonra burundan oksijene geçti ama akciğerleri düzelmiyor doktorlar genetik diyor biz genetik ve metabolik testlerini yaptık bişey çıkmadı ama ne olduğunu da bilmiyoruz teşhis konulamıyor. Yavrum kendi başına nefes almıyor ve artık yapılacak bişey yok trakeostomi açmamız gerekiyor diyorlar kabullenemiyorum içim el vermiyor canım o kadar yanıyor o kadar yanıyor ki eriyip gidiyorum sanki her geçen gün. Ne olur böyle bir süreçten geçen varsa bana yardımcı olsun fikir versin şu yüreğime bi su serpsin ben artık dayanamıyorum yavrum için dua edin Rabbim ona rahat nefes versin yuvasına gelsin