tubiiik_ Alyamoms1 her yıl düzenli sekılde kimlik kaybeden ben hiç bi cezası yok kimliği kaybettım diyorsunuz yenisini cıkartıyorsunuz
simseklivekalpli Alyamoms1 370 tl ödeyip çıkarıyosunuz 2 hafta önce kızımın kimliğini kaybedip cikarttim
deleted20517 Alyamoms1 yanlış bilmiyorsam cezası yok ama kimliği cikartana kadar polisi arayıp kimliğinizi kaybettiğinizi söylemelisiniz,kimin bulacağı belli olmuyor ve adınıza herhangi bir bişey yapmamaları için kayıp olduğunu bildirmelisiniz diye biliyorum
simseklivekalpli Alyamoms1 PTT vezneleri ya da ziraat vakıf mobilden ödemeler kısmından yapabilirsiniz