simgepars Doktor 10 günün sonunda pansumanı ve bardağı bırakın dedi ama 3 ay boyunca günde 1 kez vazelin sürün dedi. Yani vazelin anlamadım ama kullanan ve böyle yapan var mı?? Alternatif ne kullanabilirim.
msaf5152 simgepars evet ben vazelin kullanıyorum her aksam yatarken pipisini ittirip sürüyorum yapısmasını engellemesi için vazelinin bi zararı yoktur zannetmiyorum bebek vazelini aldım kullanıyorum. Yani vazelini yapısmasını engellemek için söylemiştir
Anatotales simgepars ilk defa duyuyorum, biz iyileşene kadar kantaron kullandık doktor kullanın dediği için iyileşme sonrası normal hayata döndük hiçte duymadım bu güne kadar ne alaka
meayay simgepars bize sünnet olduktan 1 gün sonra sargıyı çıkarınca bezine sürekli vazelin sür demişti pipisine yapışmasın kanatmasın diye yaklaşık 1 hafta her bezini değiştirmemde bol bol sürüyordum ama beze sadece
1bardaksu Vazelin ne alaka bilmiyorum.Sarı kantaron yağı sürün bizim Dr öyle demişti yarayı iyileştiriyor.
msaf5152 simgepars eczaneden değil de dalin kullanıyorum ben her yerde olan. Cünkü eczaneye söyleyince herhangi bi vazelin kullanabilirsiniz demişti bende dalin aldım
msaf5152 simgepars hiç sorun yasamadım merak etmeyin yatarken bezini değiştirirken sürün ben bi tık da fazla sürüyorum bacaklarının arasıyla poposuna da ondan sürüyorum hatta bi sıkıntı olmuyo
msaf5152 Anatotales doktor pipi yapışmasın diye söyledi bana da. Hatta genel doktora kontrole gittiğimizde pipisine vazelin kullan dedim kullanmamışsın bak biraz yapışmış dedi onu duydugumdan beri hergün kullanıyorum üstelik sünnet olalı 13 ay oldu
Anatotales msaf5152 çok ilginç doğrudur elbet bizim hiç öyle ilerlemediği için bilmiyorum inanın 3 aylıkta sünnet olduk biz 17 ay geçti üstünden. Çok geçmiş olsun sağlıkla sonuçlansın