Bende geceleri 2 ila 3 saatte bir emziriyorum uykusuzluğa dayanamıyorum bebek kucağımdayken uyumaktan korkuyorum ama sabahları sık sık emziriyorum bazen kendi acıkıp istiyor erken saatte bazen ben veriyorum 30,dakika da bir verdiğimde oldu 1, 2, 3 saat arayla verdiğim de oldu sabahları hiç hesaplama yapmıyorum kafamıza göre takılıyoruz. İlk günler sarılık oldu sütüm gelmediği için çok şükür emzire emzire düzelttik dikkatli olun 1 aylık olana kadar 1 aylık olduktan sonra artık geceleri uyandırmaya gerek yokmuş kendi acıktıkca uyanıyormuş öyle dedi doktor