oglumubeklerken 3 tane falan küfür duydum oğlumdan. Sağlam küfürler hemde 🫠🥲hatta birini bir gün bana söyledi şok oldum. Birde kıs kıs gülerek söylüyor,çünkü bilmiyor ne demek olduğunu ne bilsin. Şuan varya sadece küfür değil her duyduğunu söylüyor yaşı itibariyle yanında birşey konuşmaya korkuyoruz. O yüzden bu konular da 3 buçuk yaş civarı çok tehlikeli 😕ama nasıl bir çözümü olabilir onu bende bilmiyorum,çünkü 5-6 yaş üzeri çocuklar birbirlerine ana avrat düz gidiyorlar. Çocuğu parka götürmeye korkuyorum açıkçası hadi şimdi çok gitmiyoruz ama yaz geliyor yazın günde en az 4 saatimiz parkta geçiyor nasıl olacak bu konu bilmiyorum çok gerginim 😬