Sedatanem Bebeğim 12 aralık doğumlu. Sabah 9 dan akşam 11 e kadar kucak dışında asla uyumuyo beşiğe bıraktığım an gözler açılıyor. Ne yapsam fayda etmedi. Bu durumu yaşayanlar varsa önerileri nedir?
Emibra Sedatanem ayni gün dogum yapmişiz 😊 allah ömür versin rahaszligi mi var acaba gazi falan kolik muzik açin bide dinletin nekadar aglarsa okadar açin
canparcam123 Sedatanem benimde 12aralık doğumlu henüz ne gece ne gündüz uyku düzenimiz yok benim oğlumda gündüzleri çok kısa uyuyor kucakta uyursa uyur ama beşiğe bıraktığım gibi kalkıyor tabi kolik bi bebek.
Sedatanem Cannesi gece uykumuz bizimde iyi. Gece 1 yada 2 kere besliyorum uyuyor ama gündüz ya kucakta, ya uyanık
YusufPoyraz Aynı durum bende de vardı koyduğum an ağlamaya başlıyordu elektrikli ana kucağından aldırdım gerçekten kurtarıcım oldu
EymeninAnnesi0212 Sedatanem bizimde durum böyle gündüz burnumdan getiriyor asla yattığı yerde durmuyor gece uyuyor
Sedatanem EymeninAnnesi0212 acaba 3 aydan sonra gecer mi. İlk 3 ay dünya adaptasyonu sağlanmadığı için mi bu şekilde?
EymeninAnnesi0212 Sedatanem ay bilmiyorum ama inşallah geçer doğum kilosu derdim bile kalmadı haraketten iki ayda eski halimin altına düştüm
Sedatanem Emibra amin hepimizinkine uzun, sağlıklı ömür versin. Gaz mı diye düşünüyorm ben de ama gece uykusu nasıl bu kadar iyi onu çözemiyorum. Gögsüme yatar yatmaz uyuyo. Sallanan beşikte buzuki orhan eşliğinde uyumuyo.
Sedatanem canparcam123 bizim en azından gece uykumuz var. Allah yardımcınız olsun. Üzerimizde yatmaktan terliyo bi şekilde üşütüyoruz. Sürekli yeşil kaka 😞😞
canparcam123 Sedatanem benim oğlum çok gazlı kaka yaptığı zaman yeşil oluyor ve genelde de yeşil kaka yapıyor.