27 günlük lohusayım.İdrar yolu enfeksiyonu çıktı.bel ağrısı kokulu bulanık idrar şikayetlerim var.Tek dozluk saşe monurol diye bi antibiyotik yazdı doktor.emzirirken içebilirsin dedi ama içim hiç rahat değil.var mı kullanan bu ilacı ? Bol suyla atabilirmiyim ki dedim kaç gündür içmedim antibiyotiği ama yok olmuyor şikayetlerim devam ediyor.😔 Sütle az miktardada olsa bebeğime geçer bi zararı olur diye korkuyorum.Anksiyeteli bi insanım zaten…