Nehir19 üşümez korkma. Şimdi rahatlamıştır ferahlamıştır emin ol ince giyinince. Ben de senin gibiydim ilk zamanlar. Oğlum sürekli hasta oluyordu isilik oluyordu. Korkumdan hep kalın giydiriyordum. Sırtına sürekli bez koyuyordum falan. Ama yanlış yapmışım. Şimdi çocuğa rahat edeceği şeyler giydiriyorum. Dar olmayan ve ince şeyler. Yavrum artık hiç hasta olmuyor çok şükür. Sırrına bez falan koymayı da bıraktım. Zaten terlemeyince hasta da olmuyorlar.