Hndsmom Arkadaşlar dün mercimek çorbası yapmıştım , bugün misafirim gelecekti. İftara yakın ısıttım Biraz su ekleyip, sonra servis ettim. Ama tencerede kaldı biraz daha. Bu kalan çorba tekrar ısınır mı yoksa dökeyim mi ?
Kubracigimm Hndsmom bir kere ısıtmışsınız , tekrar ısıtmayın bence. Çok sağlıklı olacağını sanmıyorum.
50krsvertirreekk Hndsmom keşke yiceğiniz kadar çıkarıp su ilave edip ısıtsaydınız kalan dolap da kalırdı 😌
Kubracigimm Hndsmom mercimek çorbası çabuk ekşiyebilir , olmazsa tadını bir kontrol edip öyle içersiniz.