Sallamaya alıştırmadım memede uyumaya alıştırmadım kucakta uyutmaya ayakta sallamaya alıştırmadım O KADAR PİŞMANIM Kİ
7.5 aylık hiçbir şekilde uyumuyor arkadaşlar…. Dişleri çıkarken o uyku arkadaşı o piş piş müzikleri piyanolar bilmemneler hepsi gitti hiçbiri işe yaramadı ve hala düzelmedi…. asla kendisi uyumadığı gibi hiçbir şekilde de uyumuyor.
Kafayı yemek üzereyim. Allahaşkına yardım edin bana ya