Kreş değişikliği yapan anneler çocuğunuz nasıl etkilendi? Çocuğum öğretmencilik oynarken aşırı baskıcı davranıyor çık sınıfımdan vs diyor. Kötü sözler kullanıyor. Çocuğun resmen huyu değişti. Çocuk sürekli huysuz mutsuz bişey oldu. Okuldan sonra aşırı sinirli oluyor. Okul pis yemekleri kötü. Bahçeye hiç çıkmıyorlar. Sürekli ders kitabı yapıyorlar. Öğretmeni benim çocuğuma hiç bağırmamış ama arkadaşları yaramazlık yapınca bağırıyormuş hatta birine çık sınıfımdan demiş. Çocuğum öğretmencilik oynarken sürekli konuşma benim dediğim olur ben karar veririm vs diyor. Tonla para verip bu sefaleti çekmek istemiyorum. Merak ettiğim okulunu değiştireceğimi çocuğa nasıl açıklarım, alışması zor olur mu?