18 aylık olana kadar uykumuz hep düzenliydi doğduğundan beri hiç uykusuz kalmadım diyebilirim. Hasta olsa dahi güzelce uyurdu . İki gündür yatırdıktan sonra 1 saat geçiyor salonun kapısnın önüne gelip ağlıyor. Şuanda da bunu yazarken yaşadım ayağımda sallıyorum tekrar yatırıyorum gece 12 ye kadar aralıklı devam ediyor sonra güzelce uyuyor . Normal mi anlamadım