mbuket206 çok geçmiş olsun anı ateş titreme vücutta ağrı halsizlik burun akıntısı koku tat yok , dayak yemiş gibiydim. Bebeğimde oldu. Şuan 5.gundeyiz. İnflenza ilacını kullanınca çabuk toparladik şükür ki şuan geçti sayılır burun akintisi balgamlı hafif öksürük koku tat az alıyorum okadar. Bebeğim toparladı sayılır