Reyhanemin bnde kızıma aptamil veriyorum ara sıra istememe olayı oluyor bizde ama sonradan anladım ki kızım mamayı sıcak istiyor. Soğuğa yakın ılıklıkta olura yemiyor sıcağa yakın olursa damlasını bile bırakmıyor 😀 bi deneyin isterseniz. Bende hep üzülüyordum yemiyor yarım bırakıyor diye soğuğa yakın olunca yemediğini keşfettiğimden beri rahatım. Koku konusunda bende yeni farketmeye başladım ama koyduğumuz mama miktarı çoğaldığı için yeni hissetmeye başladık herhalde sorun olduğunu düşünmüyorum