kuzuannesi42 Kızlar 32 günlük bebeğimin cildi isilik ve alerji gibi oldu yüzüne sürebileceğim krem önerisi olan var mı
_YanakReisinAnnesii kuzuannesi42 la roche posay baume li birşey kullanıyorduk biz yüzü için bebekken şuan tam adını hatırlayamadım ama memnunduk güzel bi kremdi.
denizkizi_ kuzuannesi42 (mustela stelatopia ) ilk kızımdada bu markayı kullandım ikinci kızımda da aynı kremden kullanıyorum nemlendirme özelliği çok iyi öneririm 🌸 aynı zaman da doktorumuzun önerisiyle almıştım.
adasmummy kuzuannesi42 normal bioderma nemlendirici krem de eczacıya o söyler. Aile de kullanabiliyor bebek de yetişkin de