askbebegimmbenim
Çok geçmiş olsun öncelikle, ben olsam yine bi acile götürürdüm tabi yine siz bilirsiniz sizin evladınız. Her çocuk aynı değil kimisinin çocuğuna bişey olmaz kimisine olur Allahım korusun. Ben kaç kere gördüm çocuk fındık yada fıstık yerken nefes borusuna kaçtığını hastanelik olduğunu. Yani böyle şeyler ciddiye alınmalı sonuçta ne kadar yuttu yada neresine gitti bilemeyiz ve göremeyiz. Rabbim beterinden korusun inşaAllah.