seher178 Ocean kullananlar yazabilirmi kullanmaya başladım bebeğim kabız oldu sanki huzursuz sancısı var gibi bu damladan olabilirmi
melissa0908 seher178 olabilir demir damlaları kabız yapıyor bende başından beri ocean kullanıyorum kabız olmadı ama renk değişimi yaptı
1tosbikinannesiyim seher178 benim ki de kabız oldu doktor ara verdi 1 hafta şimdi korkuyorum yeniden içirmeye çocuk çok zorlandı mecbur içeceğiz şart
asli08 Benim bebegimde kabiz oldu kac gündür de çok agliyodu biyeri aciyomus gibi hiç susmuyor doktora götürdüm karnı gaz birikmiş başka demir ilaci yazdı o yuzden gaz yapar dedi