Benimki de sizinkilere ek olarak abaa, abi, hadi, tete diyor çok tatlı oluyorlar cidden. Ama iki gecedir gece uykularımız felaket uykuyu seven oğlum uyumuyor ve çığlık çığlığa uyanıyor sakinleştirmek çok zor oluyor sizde yaşıyor musunuz retro mudur atak mıdır diş midir bilmem 🥲