mlkezdmr Benim bebeğim 42 günlük spaya götürmek istiyorum sizce doğru zamanmı ve faydasını görenler oldumu
akgununannesi mlkezdmr bende götüreceğim nörolojik gelişime çok iyi geliyormuş 3 kilo üstüyse gidebiliyormuş
Nkocak Biz 2 aylıkken başlamıştık keşke daha önce başlasaymışız demiştik çok kolikti ve spayla geçirdik
Nkocak Biz 2 aylıkken başlamıştık keşke daha önce başlasaymışız demiştik çok kolikti ve spayla geçirdik
yzx Biz de 3. Ayda başladık 3 aydır getiriyoruz arkadaşların dediği gibi keşke daha önce götürseydik dedik hem gelişimine çok güzel katkısı var hem de çok eğlenceli keyifli vakit geçiriyorlar