lamiakus Kızımın 1 ayı geçti döküntüleri vardı doktora götürdüm alerjik dedi cildiyeye yoladı gittim atopik dermatit dedi. Krem verdi nemlendirici ve alerji damlası verdi. Kullanıyorum ama döküntüler geçmedi . Kremi kortizonlu diye 4 gün kullandım. Eczacı öyle dedi. Alerji ilacını hergün vermiyorum. Bu döküntüler gitmiyor suan beline kalcalarına vurdu. Acaba atopik dermatitmi gercekten yoksa baska bişemi. Kasıyor yırtıyor cocugum. Alerji oldugundan beri asırı bir pişiğide vardı. Alerji bölümüne randevü bulamıyorum. Ne yapacağımı şasırdım . Atopik dermatit böylemi oluyor. Cocugun bagırsaklarınada iyi bakıyorum abırcubur yok ilikli kemik suları ev yogurdu falanda veriyorum niye iyileşmiyor cocugum. Tekrar randevü alacağım cildiyeye
Ymomm lamiakus Atopik cildi var tamam da alerjisi de vardır bu kadar tetikleyen alerji doktoruna götürün yoğurtan olmuş olabilir süt ürünleri kıyamam benim bebeğimde kasıyor sürekli cildini yumurta ve süt ürünleri alerjisi var
lamiakus Ymomm 18 aylık hiç böyle bişe olmamıştı daha önce . Alerji bölümünden randevü bulamıyorum. Sonradan alerji gelişirmiki. Pişikle döküntüler aynı zamanda basladı.
Ymomm lamiakus evet benim ilk alerjilerim 22 yaşında başladı kullandığı bir ilaç oldumu yakın zamanda yediği farklı bir besin ? Çocuk doktoru yönlendirme açtıktan sonra bazen randevu hemen oluyor veya talep açın
buseselvi lamiakus çoğu devlet hastanesinde alerji bölümüne randevu almak için çocuk doktorunun kayıt açması gerekiyor belki öyle bir durum olabilir
lamiakus Ymomm farklı bişe yemedi. İlaçta kullanmadı. 1 ayı gecti kurtulamadık. Gözlerini ve kafasınıda kasıyor arada. Cocuk doktoruna gittik alerjiye yönlendirme istedim . Burda alerji doktoru yokmus samsundayım. Fakültede varmıs . Almaya calısıyorum ama bulamadım
lamiakus buseselvi gittim cocuk doktoruna samsunda alerji bölümü doktoru uzun süre yokmus. Fakülteye yönlendirdi onada randevü bulamıyorum. Yani alerjikmidir sizce. Başka bişe olmasında
buseselvi lamiakus alerjik gibi görünüyor en doğru bilgiyi doktorlar verir umarım en kısa sürede randevu bulabirsiniz çok geçmiş olsun
lamiakus buseselvi malesef en doğru bilgiyi vermiyorlar hepsi ayrı konusuyor insanı strese sokuyorlar