16 aylık bir kızım var ve bir haftadır ağzından sayılı lokma geçiyor daha öncesinde de iştahsızlıklarımız olmuştu fakat bu şekilde olmamıştı zaten iştahsız bir bebek bildim bileli yani buna bağlı olarak da kilosu sınırda ilerliyor artık ne yapacağımı şaşırdım bebeği benim gibi 16 aylıkken olup yemeyip 2-3 yaşına gelince yiyen anneler var mı Tek umudum büyüyünce yemesi yani bu Çile bitecek mi kısacası