990056 bence burda vasat olan doktor…
Böyle üslup mu olur vasat ne demek.
2800 doğan bebeğim ödem düştukten sonra 2450 olmuştu ilk ay zar zor 3400 oldu.950 gram almıştı gayet iyi dedi. Sizin ki de 900 almış gayet iyi maşallah.
İlk çocuğum ilk ay sadece 600 gram almıştı. İlk doktor mama başlayın dedi başka doktora gittim olmasi gerektiği kadar almış dedi.
Doktor önemli 🤲