Oğlum en son 11.250 gramdı kaç aylıkken bakıldı hatırlamıyorum bir sonra ki kontrölümüz 1 yaşın da onu bekliyorum şu an 10 aylık kan damlası 11 damla devit 3 4 damla dedi sağlık ocağında ki hemşiremiz devit 3 normal de kan ilacı çok değil mi ? Siz kaç damla kullanıyorsunuz ? 1 yaşına girince kullanılacak mı dâhâ bilen var mı ?