25 gün önce Spinal anestezi ile sezeryan doğum yaptım süreci zor geçirdim ama on gün sonra normal hissetmeye başlamıştım. Dünden beri sol sırtım, omzum göğsümde ağrı hissediyorum ama nefes alırken bile hava varmış gibi zorlanıyorum. Bacaklarımda da ağrı var. Bu durum genel mi acaba benzer şeyler yaşayan var mı