Merhabalar kızlar, bizim bebiş 4 gün önce doğdu çok şükür. Dün bezini değiştirirken idrarının bir kısmında pembe turuncu arası renkte sıvılar vardı, üre kristalleri olabilir diye düşündüm. Sonrasında penisin tam uç kısmında sıvı ile dolu bi şişlik olduğunu fark ettim. Neden olabilir? Pazartesi doktor kontrolümüz var. İdrar yaparken ağlama vs yok, böyle bir şey başınıza geldi mi? Islak mendil kullanıyordum şimdi pamuklu suya geçtim , endişe etmeli miyim acile gitmeli miyim bilmiyorum