ciftcioglu aralarında iki buçuk yaş var. Benim ilki çok kolaydı, o kadar kolaydı ki..
Ikinci doğduğunda ise neye uğradığımı şaşırdım..
Bu ne dedim ya, bunların hangisinin bebekligi normal dedim. Başlarda çok zorlandım, hemen hemen 1yaşında yada 1yasına yaklaşıkken falan rahatladım.