rimrim Bebeğim 9 aylik pusette sağa sola sallayinca uyuyor. Hamakta salliyorum agliyor ayakta agliyor beşikte agliyor. Puseti aldim Hamak içine koydum onda bile agladi. Pusetin ici hic rahat değil sallamasi da zor. Nasil alistirabilirim
oglumubeklerken rimrim biraz ağlayacak ama alışacak maalesef başka çaresi yok, 9 aylık bi de artık poşete sığmaz yani mecbur alışmalı başka türlü uyumaya