Lütfen yardımcı olabilir misiniz? 3 doktora gittim süt alerjisi değil dediler mustelanın nemlendiricisini aldım bioderma abc derm aldım ama hiçbir işe yaramıyor . Hergün duş aldırıp sabah akşam nemlendiriyorum ama fayda sağlamıyor . Gördükçe perişan oluyorum daha kaç doktora gidip ne yapacağımı şaşırdım . 5ay 19 günlük bebeğim kusmasıda çok fazlaydı bebelac reflü ilacına başladım o baya azalttı kusmayı . Kilosu ayına göre iyi gidiyor tek sorunumuz vücudundaki kızarıklıklar . Önereceğiniz tavsiye edebileceğiniz ne var yardımcı olabiliriz misiniz 🙏🏻🙏🏻 