1,5 aylık bebeğim 3 gündür kakasını yapmıyor. Zeytinyağıyla masaj yaptım, poposuna zeytinyağı sürdüm hatta içirdim 1 çay kaşığı hâlâ yok gaz çıkartıyor karnı baya sert gaz çıkartınca da baya kötü kokuyor. Başka önerisi olan varsa alabilirim. Eczaneye gittim durumu anlattım. 7 güne kadar normal dedi bir şey vermedi. Sadece anne sütü alıyor mamayı bıraktık.