Ysfayaz Kızlar oğlum 4 gündür kabız bi türlü yapamıyor karnına masaj yaptık sıcak uygulama yaptık bi türlü olmuyor başka öneriler var mı çok zorlanıyor ağlıyor sürekli
_tospikannesi Ysfayaz ne kadarlık canım birde tek anne sütü alıyor ise 10 güne kadar yapmaması normal
Ysfayaz _tospikannesi 10 güne normal biliyorum ama oğlum yapamadıkça çok ağlıyor evde uygulanabilecek yöntemler varsa diye
mihrosum Ysfayaz canım benımde basınsan beeı mama + meme olarak ılerlıyoruz yaptıgında kakasınınsıvı ıse kabızlık degıl ıcın rahat olsun dun mesela bızımkın8gunın sonunda yaptı ama normal oyle olunca ıcımız rahat oluyor
Krmbraaa Ysfayaz o zaman uğraşın durun ne diyeyim zeytinyağından doğal bi yöntem mi var sanki ne zararı olabilir eskiler ne yapiyodu acaba da sağ Salim bizler bugünlere geldik