Ertugggg 5 6 dakika sürdü doktor uyutucaz demişti ama bence uyutmadılar sadece sakinleştirici verdiler kolundan hemşire sakinleştirici verdi hemen anında sakinleşti ağlıyordu zaten sonra beni çıkardılar 6 7 dakika sonra beni içeri aldılar uyanıktı sedasyon diyorlar o sakinleşitiriciye yarı sakin yarı uyuyo gibi bişey