Tazeannecik35 Eğer binanın ısı yalıtımı ve dairenizin cephesi iyiyse uygun fiyata çok iyi ısınırsınız. 15 derecenin altına inemezsiniz, tespit edilirse cezası var. Zaten hiç yanmazsa dahi faturalandırma yapılıyor, boşuna yakmamış olursunuz. Üst katımızda kimse yoktu mesela çok yakındı faturalarımız; herkes yakınca faturalar yakın oluyor, ara katlar tabiki daha avantajlı oluyor. Revize tutar belirleniyor dairelerin tüketimlerine göre; revize tutara tam denk gelen bir aileyle revize tutardan çok daha az tüketen aile eşit ödeme yapıyor. Revize tutarın çok altında kalırsanız can sıkıcı olabilir. Bazı sitelerde bu durum sıkıntı yaratabiliyor. Tanıdığınız birileri varsa mutlaka danışın derim.