Ay kafayı yıcem kızlar hamıle degılım ama adet olmuyorum cok düzenliydim ama 15 gün gecti doktora gıtsemmı aceba ne dıyosunuz🤦🏻♀️Emzırmıyorumda hormonlardan desem🤦🏻♀️Kafayı sıyırcam cok sinirliyim Bunalım gıbı bıseyın içindeyım şiştim iyice Adet olamadımya🤦🏻♀️