dlraaa Bu ay çok stresli geçti benim için aynı zamanda anksiyetem var adetim 6 gün gecikti ara ara agrim oluyor belim falan ama gelen giden yok hamilelikte yok bu arada neden böyle olmuş olabilir soğan suyu falan yapsam iyi gelir mi 🤔
Gmz40 dlraaa off benimde 25 gün gecikti doktora gittim ultrasonla baktı gebelik görünmüyor dedi ama hâlâ olmadım çok korkuyorum bir buçuk yaşında oğlum var😔
Ygtoglm-- dlraaa benim de 15 gün gecikti. 2 kere test yaptım negatif çok şükür. Tarlusal aldım adet söktürücüymüş. Eczaneden aldım kullanıyorum bakalım. 5 gün içinde olmam lazımmış bugün 3. Günü içtim
dlraaa Gmz40 ben hamile değilim kesin eşim görevdeydi çünkü ama niye böyle oldu anlamadım ya sizin belirtiniz falan var mı adet olacak gibi
569767 Gmz40 bende gecen ay leke geldı doğru duzgun olmadı adetım dr a gıttım bişeyde yok dedı bu ayda 3 gün gectı hala adet olmadım sanki baya kısıde bmyle olmuş mevsımselmı acaba
nurftma Benimde 11 gün gecikti tarlusal hap içiyorum 3-4 gündür. Hamile değilim eminim ihtimal yok yani. Ağrılar var ama olamadım. Kekik, zencefil, maydanoz suyu falan yaptım faydasız
dlraaa Ygtoglm-- bu ay herkes de böyle olmuş çok okudum bende gecikmezdim Allah’ın izniyle olsak da rahatlasak ya