Gunduz47 normalde sürmüyor ama benim oğlumun midesi çok hassas kokusu ağır narkozun zaten onu üç gün kusarak attı . Anestezi uzmanı normalde kusmamasi lazım dedi ama işte bizimkisi kustu . Onun haricinde bı sorun yaşamadık ikinci gün ateşimiz çıktı ateş düşürücü verdik üçüncü gün normale döndü hamd olsun sizlerede geçmiş olsun gelip geçsin sağlıkla 🙏