seymaozy birkaç gündür yürümeye başladı düşe kalka alışmaya çalışıyor🥰 bize nörolojı doktoru 16. Aya kadar normal bebeklerın yurumesını beklerız ki sizin ki premature o yüzden yanlış hatırlamıyorsam 18. Aya kadar yürümeleri beklenıyormus. En son gittiğimiz de nöorolojı doktoru kronolojık yaşıtlarıyla hemen hemen aynı demişti 2 yaşında yakalıyolarmıs sanırım şuan 11-12 kelimesi 1 cümlesi var cümleyi de yiğenımden duydu öyle söylemeye başladı sizinki neler yapıyor ınsallah zor gunlerımız geçicek rabbim bizi büyük bir sınavdan geçirdi 😢 buarada ek gıdanız nasıl