Zeynonunmomu Gercekten öyle ailemde koltuk aldı 1 ay bile olmadı çöktü oturulan yer gitmiştik kimse yardımcı olmadı tamam adamlar gelecek diye söyleyip aylarca oyaladılar sonra da diğeri çöktü ve pahalı da bir üründü alalım da sıkıntı yaşamayalım diye iyisi olsun demiştik sonra ailem şikayet etmek zorunda kaldı bakmak için görevli geldi tüketici haklarından sonrasında ailem aldı parasını geri hakkını yiyemediler cok sevinmiştim ailemin satana kadar da peşimizi bırakmamıslardı