semraaa03 biz bagi neo2 çift yönlü bebek arabasını kullanıyoruz katlanması çok kolay taşıması baya hafif katlanınca az yer kaplıyor sürümü çok kolay baya memnunum ebebekten almıştım 18.000₺ idi normalde fiyatı ama indirim vardı aldığımda 13.500₺ aldım içinden yağmurluğu ayak örtüsü her şeyi çıkıyor 1-2 ay oldu alalı çok memnunum